İletişim Tasarımı Güz Seminerleri’nin dördüncüsü, Ankara Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı A. Bora HIZAL ve Ankara Reklamcılar Derneği Yönetim Kurulu Üyesi Arda ENGİN’in “Bir İletişim Projesi Olarak Sokaktaki Ankara” başlıklı sunumu ile başladı. 26 Ekim 2021 tarihinde yüz yüze gerçekleştirilen sunum kapsamında, “Sokaktaki Ankara” projesinin amacı ve gelişim süreçleri hakkında bilgiler verildi.
Güz Seminerlerin ikinci konuğu, 18 Aralık 2021 tarihinde Los Angeles’dan Ankara’ya çevrimiçi bağlanan Marka Tasarımcısı Ozan KARAKOÇ oldu. Karakoç, “Marka Tasarımı” başlıklı sunumunda, markanın ne olduğunu ve nasıl ele alınması gerektiğini, marka tasarımcısının tam olarak ne iş yaptığını, gelecekte bu mesleğin var olup olmayacağını ve Türkiye ile ABD arasındaki sektör farklılıklarını anlattı.
Seminerin son konuğu ise 22 Aralık 2021 tarihinde çevrimiçi gerçekleştirdiği “Markanı Baştan Yarat” sunumuyla Marka Mühendisi Ömürden SEZGİN oldu. Sezgin, markaların iyi kurgulanmış bir stratejiye sahip olmalarının yanı sıra, dijital mecraları iyi kullanmalarının gerekliliğine dikkat çekti.
Her sunumun sonunda gerçekleştirilen soru-cevap kısmında, seminere katılan öğrenci ve akademisyenler merak ettikleri detaylar konusunda konuklardan bilgi alma fırsatı elde ettiler.