30 yıldır reklam sektörünün Türkiye’deki en prestijli yarışması olarak kabul edilen Kristal Elma Yaratıcılık Yarışması’nda bu sene ilk kez Reklamcılık Vakfı, Ankara Reklamcılar Derneği ve İzmir Reklamcılar Derneği ortaklığında “Genç Kristal Yaratıcılık Yarışması” kategorisi oluşturuldu.
Genç Kristal Yaratıcılık Yarışması’nda başvuran ekiplerden kodlama konusunun bilinirlik ve bilinç seviyesini arttıracak ve duyurabilecek bir ‘bumper ad’ çekmeleri istendi.
Başkent Üniversitesi İletişim Fakültesi İletişim Tasarımı Bölümü son sınıf öğrencilerinden Gözde Özbek, Elif Bilgin, Burcu Bıyık ve Merve Tunç yarışmaya iki proje ile katıldılar. “Erken Kodlayan Yol Alır” sloganıyla yaptıkları bumper ad ile Gözde Özbek ve Elif Bilgin ikincilik ödülü aldılar.